Naše služby - co umíme?
Koncepci našich služeb se snažíme neustále inovovat s cílem snížit potřebný čas ke zpracování veškeré obchodní, skladové i účetní agendy. K tomuto cíli Vám náš odborně zaškolený tým poskytne komplexní souhrn všeho, co je třeba pro bezproblémový chod Vaší společnosti. Mezi standardní služby nabízíme:
- Poskytování účetních a souvisejících administrativních služeb
- Zpracování mezd a personální agendy
- Daňové poradenství
- Výkazy a odvádění veškerých příslušných daní v termínech požadovaných finančními úřady
- Zpracovávání reportů dle univerzálních vzorů
- Přístup na klientský portál společnosti InterGest
Kromě výše uvedeného nabízíme i servis nad rámec standardu:
- On-line přístup do námi používaného ERP SW
- Přizpůsobení námi používaného ERP systému na míru jednotlivým klientům
- Možnost obchodní, skladové a CRM evidence v našem ERP
- Bezpapírová komunikace (doklady jsou posílány pouze pomocí elektronických dokumentů)
- Zpracovávání reportů dle uživatelských vzorů
- Audit
- Možnost vedení účetní evidence na klientském SW
InterGest je připraven Vám pomoci při všech aktivitách bez ohledu na systém a druh vašich obchodních činností a technologií. Můžeme vám nabídnout naši znalost s modernímy programy jako jsou ABRA, SAP, Movex … pro vedení účetnictví a souvisejících agend. Garantujeme individuální přístup ke každému klientovi.
|