Naše služby - co umíme?

 

Koncepci našich služeb se snažíme neustále inovovat s cílem snížit potřebný čas ke zpracování veškeré obchodní, skladové i účetní agendy. K tomuto cíli Vám náš odborně zaškolený tým poskytne komplexní souhrn všeho, co je třeba pro bezproblémový chod Vaší společnosti. Mezi standardní služby nabízíme:

  • Poskytování účetních a souvisejících administrativních služeb
  • Zpracování mezd a personální agendy
  • Daňové poradenství
  • Výkazy a odvádění veškerých příslušných daní v termínech požadovaných finančními úřady
  • Zpracovávání reportů dle univerzálních vzorů
  • Přístup na klientský portál společnosti InterGest

 

Kromě výše uvedeného nabízíme i servis nad rámec standardu:

  • On-line přístup do námi používaného ERP SW
  • Přizpůsobení námi používaného ERP systému na míru jednotlivým klientům
  • Možnost obchodní, skladové a CRM evidence v našem ERP
  • Bezpapírová komunikace (doklady jsou posílány pouze pomocí elektronických dokumentů)
  • Zpracovávání reportů dle uživatelských vzorů
  • Audit
  • Možnost vedení účetní evidence na klientském SW

InterGest je připraven Vám pomoci při všech aktivitách bez ohledu na systém a druh vašich obchodních činností a technologií. Můžeme vám nabídnout naši znalost s modernímy programy jako jsou ABRA, SAP, Movex … pro vedení účetnictví a souvisejících agend. Garantujeme individuální přístup ke každému klientovi.