Naše služby - co umíme?
Naše služby mohou zahrnovat následující body:
- Založení společnosti
- Poskytování účetních a souvisejících administrativních služeb
- Zpracování mezd a personální agenda
- Fakturace
- Evidence závazků a pohledávek
- Vypracování DPH
- Výkazy a odvádění veškerých příslušných daní v termínech požadovaných finančními úřady
- Statistické výkazy/INTRASTAT
- Cash-flow
- Zpracovávání reportingů, měsíčních a ročních závěrek
- Přizpůsobení námi používaného ERP systému na míru jednotlivým klientům
- Právní a daňové poradenství
- Audit
- Překlady
- Administrativní pomoc při založení firmy zahrnuje nejprve registraci na Obchodním rejstříku České republiky, t.zn. vyplnění všech nezbytných dokladů,
související notářské služby, dále registrace příslušných daní na finančním úřadě v místě sídla nově vzniklé firmy a také zřízení konta pro bankovní styky na území
České republiky. Důležité je i jmenování jednatele nově vzniklé společnosti, případně dalších odpovědných osob oprávněných podepisovat listiny a doklady.
Jsme rovněž schopni pomoci při stanovení základního kapitálu, případně zajistit postup při jeho rozdělení
- Účetní služby provádíme jak u nás, tak v případě nezbytnosti též v kanceláři klienta. Tyto služby zahrnují kromě vedení účetnictví také vedení cash-flow,
zpracování účetních výkazů (bilance, rozvaha, výsledovka, účetní závěrka – jak měsíční tak roční), poskytování informací o aktivitách zákazníků, rentabilitě
jednotlivých obchodních případů, a jiné
- Zpracování mzdové a personální agendy pro zaměstnance klientů včetně vyhotovení výplatních pásek, zajištění bankovních převodů na účty zaměstnanců, kalkulace daní,
odvodů sociálního a zdravotního pojištění, evidence pracovních neschopností a nároků na dovolenou, vypracování Potvrzení o daních z příjmu pro jednotlivé zaměstnance,
případně Potvrzení o ročních příjmech, a další služby dle individuálních potřeb klienta, dále zajištění platných pracovních smluv dle Zákoníku práce ČR,
přihlašování a odhlašování pracovníků na institucích sociálního a zdravotního pojištění, personální poradenství atd.
- Fakturace, evidence faktur přijatých a jejich proplácení, pokud máme přístup k bankovnímu kontu klienta, sledování splatnosti faktur vydaných a zasílání upomínek v případech prodlení
- Evidence závazků a pohledávek – zpracování přehledů pro informaci klienta
- DPH – asistence při daňové registraci na finančním úřadě pro vykazování daně z přidané hodnoty, vypracovávání pravidelných daňových přiznání (měsíčně či kvartálně) pro příslušné finanční úřady, zajištění odvodu příslušné částky v řádném termínu, jednání na finančním úřadě při výzvě k odstranění pochybností
- Zpracování výkazů v případech daně silniční, daně z příjmu ze závislé činnosti, daně srážkové, apod.
- Statistické výkazy/INTRASTAT – vypracovávání výkazů pro Statistický úřad, zpracovávání Intrastatu pro Celní správu, a dalších statistických přehledů
- Cash-flow – vypracovávání pravidelných výkazů
- Zpracování reportingů (jak měsíčních, tak ročních, kontroly, konsolidace) pro mateřské společnosti, zpracovávání ročních závěrek, bilancí, atd. případně dalších přehledů a informací rovněž dle individuálních přání klientů a v požadované jazykové verzi
- Přizpůsobení SW na míru. V případě, že nemáte vlastní ERP systém, je možné pomocí vzdáleného přístupu využívat náš SW. Na začátku spolupráce nejprve
proběhne analýza Vašich požadavků. Na základě analýzy bude provedeno prvotní nastavení SW a proběhne školení uživatelů. V průběhu ostrého provozu má zákazník přístupnou online podporu
při řešení nestandardních stavů či pro vysvětlení jednotlivých funkcí SW.
- Právní a daňové poradenství: pro komplikované a specifické případy máme k dispozici externí daňové poradce, jakož i odborníky se znalostmi v oblasti práva
- Audit – rovněž spolupracujeme s auditorskými firmami a jsme schopni zajistit jakýkoliv audit
- Překladatelské služby zajišťujeme za pomoci překladatelské agentury – a to do jakékoliv jazykové verze (včetně méně frekventovaných jazyků, např. rumunština apod.)
|